گل بلبل
منوي اصلي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 15703
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.com


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . امید وارم در کنار هم بتوانیم به اهدافمان برسیم کسی که در زندگی هدف مشخصی ندارد ,هرگز به آنچه که لایقش هست نمیرسد
لينك دوستان
»  قالب وبلاگ
»  کسب درآمد از اینترنت
»  ردیاب جی پی اس ماشین
»  ارم زوتی z300
»  جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گل بلبل و آدرس doat19.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» اثر گذاری بر وسعت رزق

شکر نعمت

قرآن کریم <لئن شکرتم و لازیدنکم>اگرشکرکنیدبر نعمت شما می افزایم.

از علی (ع) شکر گذاری  نعمتهای خدا آنهارادو چندان کرده و زیاد می کند ،با شکر کردن نعمتها تداوم می یابد.

سلام دوست عزیزم

شکر گذاری یکی از بزرگترین و قویترین واثرگذارترین امکانی هست که اگر به آن توجه نمایم و آن را بشناسیم و به کار بندیم می توانیم به هرآن جه آرزو داریم برسیم که کمترین آن ثروت مادی می باشد .

متاسفانه ما کمتر به آن توجه می کنیم و در بسیاری از مواقع آن را به اشتباه گرفته یا از آن غافلیم .

اول با ید نعمت را بشناسیم تا بتوانیم شکر در خور آن را بجا آوریم .

اولین نعمت سلامتی می باشد که با وجود آن می توانیم از نعم دیگر لذت ببریم .که شکر آن حفظ سلامتی و تناسب اندام هست.شما برای رسیدن به اهدافتان نیاز به توانایی جسمی دارید . برای پیشبرد مقاصد تان نیاز به ارتباط با دیگران دارید .موفقیت شما در ارتباط با دیگران  بستگی زیادی به احساسی که شخص مقابل نسبت به اولین لحظه دیدار شما با او به آن شخص دست می دهد دارد. باتناسب اندام حتی لباسی که میپوشید زیباتر جلوه می کند . طرف مقابل نسبت به وضع موجودتان پیش داوری کرده و در صورتی که در برخورد اول متقاعد به توانمندی شما شود ، بدانید که بیش از 80% احتمال موفقیت شما حتمیست  و بقیه آن بستگی به اراعه شما دارد .

شکر سلامتی در ورزش و دوری از هرآنچه باعث فساد  یا ضعف قوای بدن می گردد هست .

دومین نعمت  اعتبار شماو اعتمادیس که دیگران بشما پیدا می کنند .

اگر کسی نمی تواند از اعتبار خود و از اعتماد دیگران پاسداری کند ، هرگز نباید در جرکه تجار و کسبه وارد شود ،زیرا  غیر از رنج و سختی که هم بخود و خانواده خود وارد می کند باعث ایجاد مشکل نیز برای همکارانش هم می شود .

بین یک فرد معتبر و فرد بی اعتبار فاصله با موفقیت و کسب ثروت از زمین تا آسمان هست.

سرمایه فرد معتبر باندازه ثروت و اعتبار هرکسی که او را می شناست و با او ارتباط دارد هست .ولی سرمایه شخص بی اعتبار به اندازه پول نقدیست که در دست دارد

خوب می دانیم برای پیشرفت نیاز به سرمایه و اعتماد دیگران داریم ، این را باید بدانیم هیج گاه نمی توانیم با چند خرید و یا انجام معامله بتوان اعتماد کامل  دیگران را بدست  آورد این نیاز به گذشت زمان و اثبات صداقتمان دارد ولی باید بدانیم اعتباری را که بسختی باید در چندین سال تلاش بدست آوریم در صورت غفلت یا بی برنامه گی  در عرض چند لحظه از دست می رود و دیگر هیچ وقت نمی توانیم آن را به شکل اول برگردانیم .

و نیز  مشتریان در صورتی از ما خرید خواهند کرد که ما را فردی امین و صادق ببینند و اعتمادشان جلب شود، این را باید بدانیم هرگز نباید فکر کنیم در یک فروش  که انجام می شود کار تمام شده هست نه این  عمل ما نتایجی در دراز مدت دارد در صورت رضایت مشتری تداوم فروش پیش خواهد آمد و او یک معرف تاثیر گذاری ما خواهد بود و در صورت نارضایتی  میتواند تاثیر بدی بر دیگران بگذارد.

پس مردانه باید از اعتبارمان پاسداری کنیم . و شکر این نعمت در عمل به تعهدات می باشد .

سومین نعمت دوستان و آشنایان هستند ، که انشا الله در فرصت بعدی در مورد آن صحبت می کنیم



باسلام و احترام فراوان
000
نوع مطلب : <-PostCategory->
نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391برچسب: شکر ,اعتبار, اعتماد , ثروت , سرمایه ,تناسب اندام, فقیت , زیباتر , توسط رضامحمدی | لينك ثابت |

»